تنظیمات منو ها و باکس های صفحه نخست

تعداد بازدید:۳۸۱۷۰

برای تغییر نحوه نمایش و چیدمان محتوای صفحه اول وب سایت خود ابتدا به بخش مدیریت اطلاعات وارد شوید. سپس بر روی لینک عنوان سایت در بالای صفحه کلیک کنید.

 

همانگونه که مشاهده می کنید زمانی که شما در بخش Admin لاگین کرده اید، چرخ دنده هایی در کنار باکسها و منوهای صفحه اول سایت شما نمایش داده می شود.

 

چنانچه می خواهید محتوای هر منو یا باکس را تغییر دهید بر روی چرخ دنده کنار آن باکس یا منو کلیک کنید، همانطور که در شکل زیر می بینید صفحه ای تحت عنوان تنظیمات ویجت برای شما نمایش داده می شود.

 

 تغییر محتوای منو ها

براساس قالبی که انتخاب کرده اید موقعیت های مختلفی برای نمایش منو در سایت شما وجود دارد. 
اگر می خواهید آیتم هایی که در هر منو نمایش داده می شود را مدیریت کنید می بایست از قسمت "مدیریت منوی سایت" در بخش Admin سایت اینکار را انجام دهید و چنانچه بخواهید می توانید از صفحه اول مشخص کنید که هر منو در چه مکانی نمایش داده شود.

 

تغییر محتوا و اطلاعات باکسها

براساس قالبی که برای سایت خود برگزیده اید، باکسهای مختلفی در صفحه سایت شما نمایش داده می شود. اطلاعات هر یک از باکسهای شما از ماژولی خاص در بخش Admin قالب مدیریت است (به بخش راهنمای "مدیریت محتوا" مراجعه کنید).

 

اضافه کردن باکسها و محتوای جدید به صفحه اول

در قالب شما باکسهای غیرفعالی وجود دارد که می توانید در صورت نیاز آنها را فعال کنید و در آنها محتوا نمایش دهید.
به عنوان مثال در این قالب امکان فعال کردن محتوای ماژول اعلانات وجود دارد. ابتدا در ماژول اعلانات اطلاعات قرار دهید و سپس این باکس را فعال کنید.