ورود به سیستم

تعداد بازدید:۷۸۱۵۴

برای ورود به بخش مدیریت سایت میبایست آدرس /http://yournamewebsite.epage.ir/admin/ یا (epage.ir/admin.نام سایت) را در URL مرورگر زده و در قسمت سامانه مدیریت محتوای سایت نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را وارد نمایید تا بتوانید از امکانات سایت استفاده نمایید. 

نام کاربری شما همان آدرس ایمیل شماست و رمز عبور هم از طریق ایمیل (پست الکترونیکی) برای شما ارسال شده است.
بدیهی است، اگر نام کاربری و کلمه‌ی عبور وارد شده معتبر باشد، ورود به سیستم انجام شده و می‌توانید صفحه‌ی مربوط به خود را ببینید، در غیر این صورت سیستم به شما پیغام خطا می‌دهد.

 

لازم است هنگام ورود به سیستم به نکات زیر توجه فرمایید:

  • نام کاربری و کلمه‌ی عبور شما کاملاً منحصر به فرد است و فقط برای ورود شما به سیستم در نظر گرفته شده است. (لذا نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید).
  • هنگام وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود، به کوچک و بزرگ بودن حروف دقت کنید، سامانه به بزرگی و کوچکی حروف انگلیسی بکار رفته در کلمه عبور شما حساس است.
  • هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، زبان صفحه کلید باید انگلیسی باشد.
  • در صورتی که رمز عبورتان را بیش از حد مجاز اشتباه وارد نمایید، حساب کاربریتان به مدت زمان مشخص شده مسدود خواهد شد.
  • کد امنیتی یا تصویری که مجموعه‌ای از حروف و اعداد انگلیسی است زمانی نشان داده خواهد شد که کاربر ورود ناموفق به سیستم داشته باشد.


 

پس از ورود به سیستم صفحه‌ای مطابق شکل زیر می‌بینید:

همان طور که در شکل فوق مشاهده می‌کنید، در سمت راست صفحه‌ی اصلی یک نوار، قرار گرفته است که آیتم‌های موجود در این نوار، بر اساس مجوزهایی که برای شما در سیستم در نظر گرفته شده است، می‌باشد. در نتیجه هر کاربر ممکن است شکل متفاوتی از این صفحه را مشاهده نماید.